Pages

8.10.2011

auntycan's closet

ye ye yee... think I'm a contest addict recently,, ihihi,, :p

I was blog walking, and read Fika's blog here.. 
she posted about 
this:

i dont really hope that i could win the contest,,, 
i just really excited to challenge my self wearing 10 apparels in 10 days,, 
woooooooohhhhhhoooooo.. 


oya,, these are 10 apparels that i'm going to wear,,




1. Multifunction maxi cardigan
2. Basic long sleeve t-shirt
3. Palazzo pants
4. Blazer
5. Drapery shirt
6. Tapered pants
7. Multifunction cardigan
8. Maxi dress
9. Donatello shoes
10. Vnc shoes

will post you soon what im wearing on my first day,, which is TODAY..!! 

yay..!!

wish me luck :*

xoxo
Aunty can


PS: oya, come and join the contest,, please read the details here.. ^_^

4 comments:

  1. Yay!!! deta ikutann.. hihi, semangaaattt... pengen ikutan juga sebenernya tapi kan aq setiap hari ngantor.. ga bs jadinya.. hehe :D good luck!!

    ReplyDelete
  2. kenapa kamu ga ikutan irmaaa,,, kan kl ngantor juga bisa mix n match macem2,, hayuk hayuk ikutan ajahh,, ;;) eh eh,, mesti pake seragam yah kamu darling? apa gimana? ihihi,, aku takut sotoy ah,,, :p

    baiklah kl begitu,, doain ya otak gak buntu mix n match nya,,, :p maaciihh

    ReplyDelete
  3. aaaaaa... jadi pengen ikutan jugaaa, nanti deh, tanggal 20 aja, kan lebaran, jadi baju bebasnya banyak, hehe, ga, pake baju biasa sih kalo kerja, jd gampang, nanti coba bongkar2 lemari dulu... hehe...

    ReplyDelete
  4. ayok cepetan darlinngg dadar guliiiinngg,, ehehehe.. :p

    GO GO GO!!!!

    *semangat bener aku nyemangatin kamu :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...